DAI: j mod2016.01.20. 00:36, raug
j karakterem van, aki szuper des lett vlemnyem szerint, de a lnyeg csinltam neki egy nekromanta jammie-t. Gyors kpek rla:3


Dragon Age Inquisition Modding2016.01.09. 15:08, raug
nem is olyan nehz a tint map :D
Halih! Az eltelt hnapokban nem csak rajzoltam, nem m. Rkattantam a DAI-ra. Annyira, hogy mg modokat is megtanultam (ammennyire lehet) kszteni. letemben nem tptem mg annnyit a hajamat mint ez a folyamat alatt, de az mondanm megrte. Jelenleg mg egyetlen modom se kiadott (nem tartom elg jnak ket, de azrt itt magmutatnk egyet s azt is, hogy hogyan ll ssze, esetleg valaki bele akarna kostolni.

Amint lthatjtok ngy rszbl ll ssze. (a fjlformtum fontos, nem jpg vagy png, hanem .dds) Jelenleg mg nem tudunk mesh-t cserlni szval csak az alap textrkat mdostjuk, amit a DAI Mod Maker-el tudsz kiimportlni a jtkbl. De akkor magyarzat egyesvel:
-
D - Diffuse map : az alap design. Fent ltod a test elejt alatta a htat, oldalt a kart. A kisebb kockban a nadrg + csizma elemei.
-
N - Normal map: Nvidia normal map filter kell, hozz photoshopban. A 3D rszeket adja.
-
S - Specular map: itt az rgb csatornkban dologzol. Vrs (R): Azok a rszek amik "ruha anyagbl vannak" szrkvel egy sttszrke alapon. Zld (G): az egsz design szrkernyalatban. Kk (B): A fm rszek fehrrel, fekete httren.
-
T - Tint map: Ez mg mindig kompliklt egy kicsit nekem, de n gy csinlom: Vrs(R): Minden ami anyag s nem visszatkrzd. Zld(G): Fm, br, stb. Kk(B): fm.
Aztn mr csak az van htra, hogy kicsrld a textrkat s td, ott van ahogy a jtkban kinz. :3 Tudom elsre nagyon bonyolult, de gyakorls, gyakorls s nem lesz annyira nehz.
Az j clom egybknt haj ksztse, csak mg kicsit r kell reznem a 3d maxra s mehet az is. Yay.
|