DAI: új mod2016.01.20. 00:36, raug
Új karakterem van, aki szuper édes lett véleményem szerint, de a lényeg csináltam neki egy nekromanta jammie-t. Gyors képek róla:3
Dragon Age Inquisition Modding2016.01.09. 15:08, raug
nem is olyan nehéz a tint map :D
Halihó! Az eltelt hónapokban nem csak rajzoltam, nem ám. Rákattantam a DAI-ra. Annyira, hogy még modokat is megtanultam (ammennyire lehet) készíteni. Életemben nem téptem még annnyit a hajamat mint ez a folyamat alatt, de az mondanám megérte. Jelenleg még egyetlen modom se kiadott (nem tartom elég jónak őket, de azért itt magmutatnék egyet és azt is, hogy hogyan áll össze, esetleg valaki bele akarna kostolni.
Amint láthatjátok négy részből áll össze. (a fájlformátum fontos, nem jpg vagy png, hanem .dds) Jelenleg még nem tudunk mesh-t cserélni szóval csak az alap textúrákat módosítjuk, amit a DAI Mod Maker-el tudsz kiimportálni a játékból. De akkor magyarázat egyesével:
-
D - Diffuse map : az alap design. Fent látod a test elejét alatta a hátat, oldalt a kart. A kisebb kockában a nadrág + csizma elemei.
-
N - Normal map: Nvidia normal map filter kell, hozzá photoshopban. A 3D részeket adja.
-
S - Specular map: itt az rgb csatornákban dologzol. Vörös (R): Azok a részek amik "ruha anyagból vannak" szürkével egy sötétszürke alapon. Zöld (G): az egész design szürkeárnyalatban. Kék (B): A fém részek fehérrel, fekete háttéren.
-
T - Tint map: Ez még mindig komplikált egy kicsit nekem, de én így csinálom: Vörös(R): Minden ami anyag és nem visszatükröződő. Zöld(G): Fém, bőr, stb. Kék(B): fém.
Aztán már csak az van hátra, hogy kicsréld a textúrákat és tádááá, ott van ahogy a játékban kinéz. :3 Tudom elsőre nagyon bonyolult, de gyakorlás, gyakorlás és nem lesz annyira nehéz.
Az új célom egyébként haj készítése, csak még kicsit rá kell éreznem a 3d maxra és mehet az is. Yay.
|